Wyższa dystrybucję dzięki 2 prostym rozwiązaniom

Każdy biznesmen doskonale ceduje sobie ideę, iż jego byt jest dosadnie związany z wielkością dystrybucji, a ta z kolei rośnie wraz z zadowoleniem petenta i jego przywiązaniem do marki. Od zarania dziejów sprzedawcy użytkują z tej przyczyny różnorakie techniki mające mieć zastosowanie nie tylko pozyskaniu nowych użytkowników, ale także umożliwieniu sobie tzw. stałych klientów, czyli takich, którzy będą regularnie dopełniać u nas zakupów. Nie jest to co prawda zadanie proste, lecz szczęśliwie istnieją pewne rozwikłania mogące umożliwić nam bardziej wartościowe rezultaty płatnicze.

sell-websites

Do dwóch najmodniejszych strategii natężania wyprzedaży należą: przeznaczenie programu lojalnościowego jak i rozdawanie kart prezentowych.

Programy lojalnościowe to raz po raz modniejsze urządzenie marketingowe, którego głównym zadaniem jest umożliwienie dystrybucji nawracającej, czyli w sumie stałych petentów. Rozwikłanie to polega na rekompensowaniu interesanta realizującego regularnych zakupów naszego materiału, czy korzystającego z naszych usług. Aktywność nabywców liczona jest dzięki nowoczesnym ustrojom It. Rzeczywiście soft lojalnościowy ściąga się dodatkowo, że za każdą oddaną złotówkę, klientowi przyznawane są punkty, które potem może wymienić na nazwane nagrody. Mogą to być zarówno nasze materiały, jak i rzeczy bezwarunkowo nieskorelowane z naszą branżą.

Użycie programu lojalnościowego rodzi przeważnie kilkuprocentowym wzrostem zysku poprzez obronienie sztywnego zaintrygowania naszym materiałem. Petent, produktem dostaje nadprogramy za zakupy jest w wyższym stopniu chętny do wydawania swoich pieniędzy oczywiście u nas.

Potomnym odmotaniem wzmagającym dochód przedsiębiorstwa są karty prezentowe. Ta technika polega na odsprzedaży kart uprawniających do zakupu naszych towarów o określonej wartości. Karty można rozdawać stałym klientom, lub kolportować je w zakresie akcji okazjonalnych np. jako nagrody w konkursach.

Liczne studiowania uwypuklają, iż ludzie obdarowani kartą prezentową dokonują w większości wypadków zakupów znacznie wyższych niż wartość samej karty. Statystyka pokazuje, iż delikwenci obdarowani kartą średnio wydają dwa razy przeszło wartość samej karty. Można nawet zastrzec w akcie korzystania z karty, że ażeby móc sprawić wpłaty za jej pomocą powinno się sprawić zakupu materiałów o wartości np.. dwukrotnie przekraczającej jej wartość. Taka oferta jest nieprzerwanie nadzwyczaj atrakcyjna z perspektywy interesanta. Odbiera on albowiem rabat w wysokości aż pięćdziesięciu procent. Malutko kto oprze się takiej pokusie.

Wykorzystanie tego urządzenia nie ulega najmniejszej wątpliwości wywoła nie tylko napływ nowych użytkowników, natomiast zarówno poprawi image marki.

Wprowadzenie wyżej usytuowanych rozwiązań najlepiej jest zlecić jednej z wyspecjalizowanych korporacji działających na naszym rynku. Próba wdrożenia tych urządzeń własnymi siłami może łatwo uwieńczyć niepowodzeniem, a to z uwagi na dość powikłane rozwikłanie informatyczne użytkowane przy obsłudze takich softów. Ponadto pożądane byłoby korzystać z doświadczeń rzeczoznawców celem ominięcia pospolitych dylematów jakie możemy natrafić przy realizacji tego typu pomysłu.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Działania Promocyjne i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *